Monday, August 10, 2009

Pencarian Cover Girl NUR/DARA.COM





Pada 9 Ogos 2009 yang lalu, saya telah dijemput sebagai tetamu ke acara kemuncak Pencarian Cover Girl NUR/DARA.COM di Dewan Matrade, MECC Kuala Lumpur.
Acara yang bermula pada jam 2.30 petang itu telah dimulakan dengan persembahan nasyid kanak-kanak dan diikuti dengan tiga finalis bagi Pencarian Cover Girl Dara.com yang telah diberi peluang untuk membuat persembahan di Pertandingan Akhir Pencarian Cover Girl Nur/Dara.com – Safi 08/09. Majlis telah dimeriahkan dengan kehadiharan YB Dato’ Mashitah Ibrahim, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri selaku tetamu kehormat.
Beberapa orang artis tempatan seperti Yassin dan Bienda telah membuat persembahan. Majlis tersebut juga diserikan dengan kehadiran wakil dari para penaja dan ahli keluarga finalis.
Saya mengucapkan terima kasih kepada pihak penganjurkan kerana telah memberi saya kesempatan untuk menyampaikan hadiah bagi pemenang kategori “Best Dress” dan tahniah kepada penganjur kerana telah berjaya menganjurkan finalis bagi Pencarian Cover Girl Nur 08/09 dengan jayanya.

2 comments:

EazyHusna said...

Datin sungguh anggun lar!!

Anonymous said...

can you give me ur email address