Monday, July 13, 2009

HARI KELUARGA PUTERI KAWANKU




Program Hari Keluarga Puteri Kawanku telah dianjurkan dengan jayanya oleh Puteri UMNO Bahagian Hulu Langat pada 12 Julai 2009 (sabtu) bertempat di Lembah Sungai Congkak, Hulu Langat.
Kehadiran para peserta amat menggalakkan yang dihadiri 200 orang ahli puteri yang terdiri dari DUN Kajang, DUN Semenyih dan DUN DUsun Tua. Jawatankuasa Puteri UMNO Bahagian mengambil inisiatif yang agresif dalam usaha menarik golongan wanita muda menyertai Pergerakan Puteri UMNO melalui kempen menambah keahlian baru di samping mengeratkan ukhuwah antara ahli-ahli puteri dan kepimpinan Puteri Bahagian.
Saya telah dijemput sebagai tetamu khas ke program berkonsepkan santai dan ramah mesra yang julung-julung kali diadakan. Diskusi santai bersama peserta telah memberikan kesedaran dan motivasi kepada seluruh ahli baru Puteri UMNO Bahagian Hulu Langat untuk terus berusaha, komited dan bekerja bersama-sama UMNO.
Menurut Naib Ketua Puteri UMNO Bahagian Hulu Langat, Puan Azah Borhan program santai seumpama ini akan diteruskan dan diperluaskan untuk mendekati golongan wanita muda di Parlimen Hulu Langat. Suasana bertambah ceria dengan aktiviti sukaneka yang dijalankan penuh semangat setiakawan dan kekeluargaan.
Majlis penutup Hari Keluarga Puteri Kawanku telah dirasmikan oleh YB Tuan Johan bin Abdul Aziz, ADUN Semenyih yang juga Ketua UMNO Bahagian Hulu Langat. Pada majlis tersebut, beliau turut melancarkan 'newsletter Hello Pink!' terbitan Biro Penerangan Puteri UMNO Bahagian Hulu Langat .

No comments: