Friday, October 24, 2008

Terima kasih...


Salam semua,

Saya minta maaf kerana agak lama tidak mengemaskini blog ini. Ramai yang sms ataupun bertanya kepada saya ketika bertemu kenapa blog ini agak sepi. Terus terang saya terpaksa akui bahawa tempoh seminggu dua ini amat sibuk sekali. Rasanya semua tahu ini kerana musim mesyuarat agung bahagian-bahagian di mana proses pencalonan bagi pemilihan akan datang sedang rancak dijalankan.

Dalam perkara ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada bahagian-bahagian yang telah mencalonkan saya untuk bertanding bagi jawatan Ketua Puteri UMNO. Saya sangat-sangat menghargai kepercayaan anda kepada saya dan berjanji tidak akan mensia-siakannya.

Kepada bahagian-bahagian yang tidak mencalonkan saya, tidak mengapa kerana mungkin mereka mempunyai sebab-sebab tersendiri. Mungkin saya belum cukup jelas menyatakan visi dan misi saya kepada mereka sebab-sebab saya menawarkan diri untuk bertanding jawatan ini. Saya akan turun untuk bertemu bagi menjelaskannya. Bak kata pepatah "tak kenal, maka tak cinta" :).

Kesibukan berkempen ketika ini memang memenatkan tapi mujur saya punya keluarga yang begitu memahami dan menyokong perjuangan saya. Malah anak bongsu saya, Irfan, yang kecil juga boleh memahami kesibukan ibunya ini dan tahu sahaja cara untuk menghiburkan hati saya.

Baru-baru ini, saya baru pulang ke rumah setelah menghadiri satu majlis dan saya melihat Irfan di dapur sedang sibuk membantu Opahnya uli tepung. Saya bertanya "Irfan buat apa?". Dia jawab "Karipap untuk Umi". Hati ibu manalah yang tidak tersentuh.

No comments: