Monday, August 31, 2009

Hari Jadi Iffa






Salam Ramadhan,

Selamat hari jadi Iffa. Pada 30 Ogos yang lalu saya sekeluarga telah membuat satu majlis berbuka puasa dan menjemput hanya saudara mara terdekat sahaja serta sambutan hari jadi anak ke2 saya, Reena Iffatul Camelia yang berusia 10 tahun.

Sebagai kejutan, saya telah menjemput pelakon popular Liana Jasmay sebagai hadiah untuk Iffa kerana Iffa betul-betul meminati pelakon tersebut. Terima kasih pada Liana Jasmay serta ibunya Pn. Habshah sekeluarga kerana telah sudi meluangkan masa untuk hadir pada majlis malam tersebut dan berbuka puasa bersama keluarga kami.

Alhamdulillah majlis ini berjalan lancar dan saya sekeluarga mengucapkan terima kasih kepada keluarga kedua belah pihak dan saudara mara kerana telah bersama-sama berbuka puasa dan mengunjungi kami.

2 comments:

Unknown said...

salam blogger dan salam satu malaysia....
diharap keluarga kakak akan sentiasa bahagia dan ceria...sampaikan salam hari jadi nie kat Reena Iffatul Camelia saya doakan yang terbaik.

Anonymous said...

tq rini.