Sunday, August 16, 2009

Mesyuarat Wanita UMNO Bahagian





Salam semua, pada 15 Ogos 2009 yang lalu, saya telah menjadi perwakilan untuk Mesyuarat Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Wangsa Maju dan ini adalah kali pertama saya menghadiri mesyuarat bahagian sebagai wanita UMNO selepas tidak bergelar Puteri UMNO lagi.

Mesyuarat serentak Wanita, Pemuda Dan Puteri UMNO ini telah dirasmikan oleh YBhg Dato' Shafie Abdullah, Ketua Bahagian Wangsa Maju merangkap Setiausaha Politik Menteri Kewangan.

Walaupun suasana dan warna pakaian berbeza, saya tidak berasa janggal kerana kebanyakan ahli-ahli wanita UMNO sudah saya kenali semenjak saya menjadi Ketua Puteri Bahagian lagi. Apa pun semangat untuk menyumbang tenaga dan fikiran bagi memantapkan dan memperkukuhkan parti tidak pernah luntur dan pudar. UMNO tetap dihatiku.

5 comments:

Unknown said...

Salam blogger dan salam satu malysia......
haiii kak sedih rasanya bila ingatkan yang kakak bukan di pergerakan Pu3 lagi .Tapi saya tetap berbangga dan bersyukur kerana kakak masih lagi berjuang walaupun berbeza sayap sahaja.

Anonymous said...

wah kak ina pakai warna apa pun tetap bergaya. cayalahhh

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

salam datin.. u ni makin lama makin jelita la. buat bottox ke? atau u ada petua tradisional? bagilah petua skit kat kami macam mana nak cantik mcm u yang selalu maintain jer.. muka u ni tegang giler...i pun rasa dah berkedut nie.. takut suami i puat hal.....

Anonymous said...

Datin dah convo ke?