Monday, July 28, 2008

Pelancaran Laman Web www.ismalina.com

Salam semua.

Alhamudlillah laman web rasmi saya
www.ismalina.com selamat dilancarkan pada hari Sabtu, 26 Julai yang lepas. Saya memang inginkan laman web sendiri kerana saya dapat berhubung dengan lebih ramai lagi orang tanpa perbatasan waktu dan tempat, dan dengan bantuan rakan-rakan, laman web itu akhirnya dapat dilancarkan.

Di laman web tersebut terkandung pelbagai maklumat mengenai aktiviti saya sama ada dalam politik ataupun sosial. Ia juga menawarkan perkhidmatan kepada masyarakat, terutamanya peluang-peluang pekerjaan melalui program Jom Cari Kerja yang akan bermula Sabtu, 2 Ogos ini di Dewan Komuniti Gombak Setia.

Saya ucapkan jutaan terima kasih tidak terhingga kepada lebih 100 rakan-rakan yang hadir di majlis pelancaran laman web itu yang diadakan dengan cukup meriah di Restoran Rasa Sayang, Kuala Lumpur.

Kehadiran anda semua memberi erti yang cukup besar kepada saya kerana ia melambangkan sokongan ke atas apa yang saya perjuangkan selama ini.

Tidak terhingga kasih saya juga kepada keluarga saya yang datang memberi sokongan, terutamanya suami saya Reezal yang turut menyatakan di majlis itu, sokongan beliau kepada saya untuk bertanding Ketua Puteri UMNO, Disember ini.

Setinggi-tinggi penghargaan juga kepada ahli-ahli jawatankuasa dan rakan-rakan yang membantu menganjurkan majlis tersebut. Tanpa bantuan anda semua, majlis tidak mungkin akan menjadi sukses.

Akhirnya saya mengharapkan laman web saya itu akan dapat dimanfaatkan sepenuhnya untuk faedah semua.

Berikut adalah gambar-gambar di majlis berkenaan :













4 comments:

tehsham said...

congratulation...

WILAYAH KINI said...

Tahnniah.Tahnniah juga kerana dapat update blog .Salam !

Anonymous said...

Salam Kak Ina..

Tahniah di atas pelancaran laman web ini..

Anonymous said...

Tahniah Kak Ina dari kami sekeluarga di Qatar